Meteen naar de content

Welkom bij HUGG!

Inclusief GRATIS cadeau verpakking

Betaal achteraf met Klarna

    Hulp & Vragen

    Algemene Vragen

    Wij zijn trots op al onze klanten. Daarom behandelen wij jouw bestelling met de grootste zorg.

    Toch kan het een enkele keer voorkomen dat er iets fout gaat. Wanneer je een klacht hebt, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier.

    Wij zijn trots op al onze klanten. Daarom behandelen wij jouw bestelling met de grootste zorg.

    Toch kan het een enkele keer voorkomen dat er iets fout gaat. Wanneer je een klacht hebt, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier.

    Personaliseren

    Al onze personaliseerbare producten hebben een gebruiksvriendelijke ontwerp module op de product pagina staan.

    Doormiddel van handige tools zoals keuzemenu’s en aanpasbare tekst velden kan iedereen zonder moeite een product personaliseren.

    Onze webshop is zo ingericht dat het met vrijwel elk toestel mogelijk is om makkelijk een product te personaliseren.

    Dit betekent dat je een product kan personaliseren vanuit je smartphone, tablet of computer. Net wat jij fijn vind!

    Onze software is zo ingericht dat zodra jij een foto upload deze meteen gecontroleerd op een aantal punten om te kijken of dat deze foto aan de juiste resolutie voldoet.

    Verder kan je in de tekst velden niet meer tekst invoeren dan dat wij op het product kunnen plaatsen. Voor jou is het belangrijk dat je zelf de door jou ingevoerde teksten en namen controleert. De door jou ingevoerde teksten en namen worden namelijk 1 op 1 overgenomen door onze software.

    Als een door jou gekozen foto door onze software afgewezen wordt betekend dat de resolutie niet scherp genoeg is. Het kan voorkomen dat een foto op jouw toestel scherp lijkt te zijn.

    Echter wordt deze vaak vergroot tijdens het produceren. Om te waarborgen dat wij gepersonaliseerde producten van een hoge kwaliteit kunnen leveren keurt onze software foto’s met een lage resolutie automatisch af. Foto’s die van whatsapp, facebook of screenshots af komen zijn vaak van een lage resolutie. Je kan dit probleem makkelijk verhelpen door te werken met scherpe en originele foto’s.

    Is er wat fout gegaan tijdens het ontwerpen van een product, en heb je deze nog niet besteld. Dan is er nog niks aan de hand. Je kan het foutieve product uit de winkelwagen verwijderen en het product opnieuw personaliseren op de product pagina.

    Is er wat fout gegaan en heb je het product al besteld. Dan is het van belang om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via het contactformulier.

    Betalen & Bestellen

    Wij werken alleen samen met SSL gecertificeerde partners. Op deze manier kunnen wij onze klanten een veilige winkel en betaal omgeving garanderen. Winkel dus zonder zorgen op onze website.

    Ben jij een van de gelukkige die een kortingscode ontvangen heeft?

    Dan kun je deze gebruiken op onze webshop voor een extra korting. Tijdens het bestellen zal er een vakje verschijnen waar de korting ingevuld kan worden. Dit wijst zich vanzelf, hierna wordt de korting meteen verrekend.

    Pas betalen nadat jouw bestelling geleverd is?

    Het geeft zekerheid en dat is bij ons geen enkel probleem. Selecteer tijdens het afrekenen de optie Klarna achteraf betalen om hier gebruik van te maken.

    Wil je jouw bestelling achteraf betalen met Klarna en lukt de betaling niet? Erg vervelend. Het komt af en toe voor dat een achteraf betaling om de een of andere reden niet wordt geaccepteerd tijdens het plaatsen van de bestelling.

    De meest voorkomende oorzaak is een hele simpele: verkeerd ingevoerde adresgegevens of geboortedatum. Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Maak je een typfoutje in je naam, adres, huisnummer, postcode of woonplaats dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Ook jouw telefoonnummer en je geboortedatum moeten kloppen. Daarnaast is een correct e-mailadres noodzakelijk. Je krijgt hier immers ook de betaalgegevens doorgemaild.

    Lukt een Klarna betaling niet? Check dan vooral eerst deze persoonlijke gegevens.

    Lukt het nog niet? Neem dan vooral contact op met Klarna. Wij hebben in verband met jouw privacygegevens geen inzicht in wat je wel en niet mag als het gaat om achteraf betalen.

    Verzending & Bezorging

    Al onze producten worden vanuit Nederland verzonden. Hierdoor leveren wij onze gepersonaliseerde producten binnen 3-5 werkdagen. Welke stappen een door jou gepersonaliseerd product doorlopen lees je hieronder.

    Dag 1-3: Bedankt voor je bestelling! Je bestelling is binnengekomen in ons magazijn. Onze ontwerpers gaan direct van start met het voorbereiden van het door jouw gepersonaliseerde product. Hierna wordt het gepersonaliseerde product zorgvuldig bedrukt en gecontroleerd. We zijn er bijna!

    Dag 4: Inpakken & verzenden. Jouw bestelling is door onze kwaliteitscontrole gekomen en klaar om omgetoverd te worden tot een echt cadeau. We pakken je bestelling netjes in een luxe giftbox. Je bestelling is nu klaar en kan worden verzonden! Here we go!

    Dag 5: Je bestelling wordt vandaag geleverd! Het is bijna tijd om je geliefde te verrassen, je bestelling is onderweg. Hou de track & tracé code in de gaten voor de exacte levertijd.

    Status Bestelling

    Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt melden wij deze aan bij bezorgdienst. De order wordt geüpdatet met een track & tracé code en deze wordt per mail naar jou toegestuurd. Met de track & tracé code kan je jouw bestelling op de voet volgen.

    Het kan voorkomen dat je geen track & tracé code ontvangen hebt in je inbox. In deze situatie kan het zo zijn dat de track & tracé code bij de ongewenste email terecht gekomen is. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan sturen wij de track & tracé code alsnog naar jou toe.

    Het kan voorkomen dat je geen track & tracé code ontvangen hebt in je inbox. In deze situatie kan het zo zijn dat de track & tracé code bij de ongewenste email terecht gekomen is.

    Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan sturen wij de track & tracé code alsnog naar jou toe.

    Retourneren & Garantie

    Is er iets niet helemaal goed gegaan met je bestelling of twijfel je ergens over? Laat het ons dan gerust weten via het contactformulier. Ons team staat dagelijks voor onze klanten klaar om de problemen samen op te lossen.

    Heb je een bestelling geplaatst en wil je deze om een of andere reden toch annuleren? Dan is het van belang om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via het contactformulier.

    Alle bestellingen worden in een zeer korte tijd na het bestellen geproduceerd. Zodra jouw bestelling in productie zit is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren.

    Retourneren is geen enkel probleem. Je kan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgave van de reden annuleren. Hierna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen naar ons.

    Om een bestelling te retourneren dien je altijd eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier. Let op, producten die gepersonaliseerd worden kunnen helaas niet geretourneerd worden. Mocht het zo zijn dat er wat misgegaan is met jouw gepersonaliseerde bestelling vanuit onze kant, dan lossen wij dit natuurlijk netjes op.

    Wij zijn trots op al onze klanten. Daarom behandelen wij jouw bestelling met de grootste zorg. Toch kan het een enkele keer voorkomen dat er iets fout gaat.

    Wanneer je een klacht hebt, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier. Dan proberen wij het probleem zo goed mogelijk op te lossen. Bovendien gebruiken wij jouw opmerkingen om onze service in de toekomst nog verder te verbeteren.

    Meer hulp nodig?